Departamentul de Marketing şi Relaţii cu Publicul |
Obiectivele departamentului
Obiective generale
- Promovarea imaginii institutului
- Studierea pieţei si a concurenţei
- Atragerea de noi segmente de piaţă / surse de finanţare
Obiective specifice
- Informarea beneficiarilor si a potenţialilor beneficiari despre activitatea institutului, direct sau prin intermediul mass-media (ştiri, comunicate, interviuri, simpozioane, conferinţe, etc.)
- Întreţinerea şi actualizarea paginei web a institutului
- Întocmirea planului de publicitate a organizaţiei (medii de difuzare, grafic de timp, obiective)
- Analiza ofertelor publicitare şi identificarea celor mai avantajoase forme de promovare
- Proiectarea materialelor publicitare
- Colaborarea nemijlocită cu agenţiile de publicitate şi cu mass-media
- Analiza concurenţei şi identificarea punctelor tari şi a punctelor slabe ale acesteia
- Efectuarea de studii de piaţă în vederea identificării modului de structurare a pieţei: beneficiari actuali, beneficiari potenţiali
- Analiza preţurilor practicate pe piaţă şi formularea de propuneri fundamentate pentru modificarea preţurilor practicate de institut
- Analiza produselor şi serviciilor realizate de institut în vederea formulării de propuneri constructive pentru ridicarea calităţii şi diversificarea acestora
- Propunerea de realizare a noi produse în acord cu cererea pieţei
- Proiectarea de strategii de atragere a unor noi segmente de piaţă
Contact
Adresa: Strada Povernei, Nr. 6-8, Sector 1, Bucureşti, România
Telefon: +4021 312 40 69/24;
Fax: +4021 311 75 95
Liliana Grecu:
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
Aceasta adresa e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat pentru a putea vizualiza pagina.
|